Wednesday, February 4, 2009

Kembali menulis

Alhamdulillah......setelah sekian lama aku menghilangkan diri dari dunia blog yang pernah aku pelopori ini..akhirnya...aku kembali ke dunia pemblogan...dengan azam yang baru...dengan semangat juang yang jitu....setelah bersusah payah berusaha untuk melepaskan diri dari kekangan-kekangan yang memang tak dapat aku atasi...Antara kekangan2 ialah...masalah broadband,wireless maktab yang slow gile2,masalah pelupa yang amat tentang I.D e-mail password yang aku create....akhirnya...sume dapat di atasi..


Ini adalah blog terbaru yang pernah aku hasilkan....ini juga blog ke 3 aku...huhuhuu...
sebab semua blog yang lepas yang aku create kehilangan kata laluan akibat kecuaian manusia yang pelupa....

Buat semua kawan...Insyallah....kita akan berdiskusi lagi selepas ini di dunia pemblogan ini...

TAKBIR.......ALLAHU AKBAR

0 comments: